سلام بعد از سونو انومالی چ سونو دیگ باید بدم چند هفته و هزینش چقدره؟

۲ پاسخ

آزمایش دیابت بارداری هست که اونم اگر میری خونه بهداشت بهت برگه میده رایگانه
بعدشم یه سونوی وزن که بیشتر ۳۰تا ۳۲هفته انجام میدن، برای من شد ۱۱۶۰تومن

هیچی باید یه ازمایش دیابت بارداری بدی توی 25هفته هزینش درحد 400تومن500 تومنه و یه سونو وزن.

سوال های مرتبط

مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی