۵ پاسخ

کیدیزول باشیرینی زیادش خودش عامل رفلاکسع شیرینی جات رفلاکس رو تشدیدمیکنه

من دادم اثرندیدم هیچ بدترم کرد

تقریبا نزدیک ی ماهه دارم میدم اما اثری نداره

تقریبا نزدیک ی ماهه دارم میدم اما اثری نداره

ده روزه دارم میدم تاثیری ندیدم

سوال های مرتبط