این چند روز حرکات بچمو کمتر حس میکنم..نگرانم لطفا کسی مثل من بوده

۶ پاسخ

برامنم اینجوریه سه روز میبینی قشنگ حرکت داره ازاینور دوروز اصلا حسش نمیکنم 🫠

اره من دوروز اینجور بودم امروز خوب شد

زیر هفته ی ۲۸ مهم نیست

منم اونطوریم 🥲

وای من همش مشکلم همین بود یه هفته خیلی ساکت بود یه هفته پر جنب و جوش منم همش نگران وقتی دنیا اومد همش خواب بود اونجا بود فهمیدم دلیل حرکت کمشو🤦‍♀️😂

طبیعی عزیزم منم همین طور بودم

سوال های مرتبط