برامنم اینجوریه سه روز میبینی قشنگ حرکت داره ازاینور دوروز اصلا حسش نمیکنم 🫠
اره من دوروز اینجور بودم امروز خوب شد
زیر هفته ی ۲۸ مهم نیست
منم اونطوریم 🥲
وای من همش مشکلم همین بود یه هفته خیلی ساکت بود یه هفته پر جنب و جوش منم همش نگران وقتی دنیا اومد همش خواب بود اونجا بود فهمیدم دلیل حرکت کمشو🤦♀️😂
طبیعی عزیزم منم همین طور بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.