من خودشو دور انداختم گیره ی بند ناف رو یادگاری نگه داشتم😄
قدیمیا میگفتن باید بندناف رو بندازی یه جای خوب که بچه مثلا اهل اونجا بشه واسه همین آدمای مذهبی من خیلی شنیدم مینداختن تو مسجد مخصوصا قدیما
من دوتاشونو نگهداشتم دارم برا قابش کنن با یسری وسایل دیگشون
یادگاری.
من تو گلدون خونمون خاک کردم
ببر اونجا ک ذخیره میکنن،بانک بندناف رویان
من امروز افتاد قایمش کردم یادگاری بمونه
من یادگاری نگه داشتم 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.