پوشک .... شیرخشک .... کولیک......

تصویر
۸ پاسخ

حالا ما ک نیسان داریم وضع مالیمون خوبه مگ
همش استهلاک روغن لاستیک تعمیرگاه کوفت زهرمار
یه نون بخور نمیر تهش
بره آقات کارخونه یا شرکت خیلی بهتره
من زورم ب شوهرم‌ نمیرسه

حالا ما ک نیسان داریم وضع مالیمون خوبه مگ
همش استهلاک روغن لاستیک تعمیرگاه کوفت زهرمار
یه نون بخور نمیر تهش
بره آقات کارخونه یا شرکت خیلی بهتره
من زورم ب شوهرم‌ نمیرسه

حالا ما ک نیسان داریم وضع مالیمون خوبه مگ
همش استهلاک روغن لاستیک تعمیرگاه کوفت زهرمار
یه نون بخور نمیر تهش
بره آقات کارخونه یا شرکت خیلی بهتره
من زورم ب شوهرم‌ نمیرسه

حالا ما ک نیسان داریم وضع مالیمون خوبه مگ
همش استهلاک روغن لاستیک تعمیرگاه کوفت زهرمار
یه نون بخور نمیر تهش
بره آقات کارخونه یا شرکت خیلی بهتره
من زورم ب شوهرم‌ نمیرسه

حالا ما ک نیسان داریم وضع مالیمون خوبه مگ
همش استهلاک روغن لاستیک تعمیرگاه کوفت زهرمار
یه نون بخور نمیر تهش
بره آقات کارخونه یا شرکت خیلی بهتره
من زورم ب شوهرم‌ نمیرسه

راستی گلم شوهرم قبلا حسابدار رامک بود می‌گفت مثلا یکی پایه یک داشته باشع میاد شرکت بهش نیسان میده هر موقع یکم از حقوقش کسر می‌کنه آخر سر میمونه برا خودش اینم یه پرس جو کنید درآمدش هم حدود ۵۰بود

ما نیسان داریم درآمدش همچین خوبم نیست همه خرج ماشین میشه با اینکه مدل بالاست

سلام عزیزم انشالله مشکلتون حل میشه یع پیشنهاد دارم میتونید از نمایشگاه بخرید مثلا چند تا چک بنویسید یا سفته بدید هر ماه یه مبلغشو پرداخت کنید

سوال های مرتبط

مامان فسقل کوچولو مامان فسقل کوچولو ۱ سالگی