۶ پاسخ

باید یا صدقه بدی یا قربانی کنی من‌اونجور شنیدم

من دیدم یجا نوشته بود هیچ ایرادی نداره بعضیا اینجورین و یجور ژنتیکی

اتفاقا من دیشب داشتم با عمه م راجع به همین موضوع صحبت میکردم میگفت که دخترش از بالا دندون در آورده برده دکتر دکتر خندیده گفته چه جالب کم پیش میاد ام طبیعیه حالا تو هم براش صدقه بده مبارکش باش گلم

علل دختر من پایین از بغل لثه اش میاره فکر کنم اون چرا از اونجا میاره بعد من شنیدم اگر از بالا بیاره خروس قربانی میکنند دیدم هم

پسر منم همینطور

چرا نداره ک ،بایدی نیست ک حتما باید از پایین در بیاره از بالا هم ممکنه ...

سوال های مرتبط