۴ پاسخ

خیلی داری بش میدی چخبر رفلاکس میگیره
بچه ولع مکیدن داره هرچقد بدی میخوره
پستونک بده اگ اروم شد هیج اگ نشد یعنی گشنشه

ب پهلو بخوابون بالا نیاره
اگر گشنش بشه بیدار میشه دیگه خودش گریه میکنه بیدار میشی استرس نداره

پسر من ساعت 10 ونیم یدونه 90 میخوره تا 5 صب خوابه

پسر منکه همینقد میخوره تا ساعت ۴ سیر میمونه

سوال های مرتبط