بله عزیزم همه ی دوقلوهای همسان یک جنسیت هستن چون تخمک از وسط نصف شده و به دوبخش تقسیم شده که همسان تشکیل شده
سلام عزیزم دوقلوهای همسان یک جنس هستن عزیزان
بله همسان ها یک جنس ان
نه عزیزم همه ی دوقلوهای همسان یک جنسیت نیستن چون مرد تعیین کننده ی جنسیته شاید یه کروموزم y و یه کروموزوم x منتقل بشه شایدم مثل هم
نه عزیزم همه ی دوقلوهای همسان یک جنسیت نیستن چون مرد تعیین کننده ی جنسیته شاید یه کروموزم y و یه کروموزوم x منتقل بشه شایدم مثل هم
تا حالا توجه نکردم ولی الان که گفتی بچنتا دوقلویی که میشناسم فکر کردم آره یا دوتا دخترن یا دوتا پسر.چه جالب😁
نه اگه طبیعی بارداری باشی
بله عزیزم دوقلوی همسان یعنی یک تخمک آزادشده و لقاح صورت گرفته و تقسیم شده یک یا دو یا چند که میشه یک قل دوقل یا چند قل وقتی یک تخمک تقسیم شه اگر کروموزوم yپهمسرت لقاح داده خب همشون پسرمیشن اگر xلقاح داده خب دختر میشن در دوقلوی ناهمسان دوتخمک ازادشده ممکنه دوتا دختر ممکنه دوتا پسر ممکنه یک دختر یک پسر ♥️
اگر ت یه کیسه باشن اره
اگر ت دوتا کیسه باشن احتمال یکی دختر و یکی پسر هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.