شاید کیست داری یا هگون تنبلی تخمدان
بی بی چکا دقیق نیستن
من سر پسرم همینطور ویار داشتم هی بی بی چک میزدم ده تاااااا منفی بود
اخر رفتم سونو گفت مبارکه بارداری😐
منم همینجوری بودم 20 روز عقب افتاد پریودیم همش هوس لواشک میکردم سینه هام درد میکرد فکنم 25 تا تست زدم همش منفی بود دیگ بیخیال شدم روز بیست یکم پریود شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.