۳ پاسخ

شاید کیست داری یا هگون تنبلی تخمدان

بی بی چکا دقیق نیستن
من سر پسرم همینطور ویار داشتم هی بی بی چک میزدم ده تاااااا منفی بود
اخر رفتم سونو گفت مبارکه بارداری😐

منم همینجوری بودم 20 روز عقب افتاد پریودیم همش هوس لواشک میکردم سینه هام درد میکرد فکنم 25 تا تست زدم همش منفی بود دیگ بیخیال شدم روز بیست یکم پریود شدم

سوال های مرتبط