شاید گریه میکنه بهش توجه کن
زیر فشار مالی و این گرونی داره گریه میکنه
بارداری گلم
کیست نداری
عزیزم منم اینجوری بودم رفتم دکتر بهم گفت باید قرص دروسبلین رو ۶ ماه مصرف کنم الان خدا روشکر خوب شدم .حتما برو دکتر وگرنه مثل من پریودیت بهم میریزه.
نشانه پاکی و زلالی واژنته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.