سلام از واژنم اب میادنشانه چیه؟

۶ پاسخ

شاید گریه میکنه بهش توجه کن

زیر فشار مالی و این گرونی داره گریه میکنه

بارداری گلم

کیست نداری

عزیزم منم اینجوری بودم رفتم دکتر بهم گفت باید قرص دروسبلین رو ۶ ماه مصرف کنم الان خدا روشکر خوب شدم .حتما برو دکتر وگرنه مثل من پریودیت بهم میریزه.

نشانه پاکی و زلالی واژنته

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۵ سالگی