۷ پاسخ

اشکال نداره
جوراب نمیخواد
دخترمنم همینطوره

اشکال نداره
جوراب نمیخواد
دخترمنم همینطوره

اشکال نداره
جوراب نمیخواد
دخترمنم همینطوره

پسر منم اونجوریه

اشکال نداره
جوراب نمیخواد
دخترمنم همینطوره

دست و پای نوزادا معمولا سردتر از بدنشونه
این اشکالی نداره

دست و پای نوزادا همیشه سرده دماشو باید از شکم و پهلوش بفهمی

سوال های مرتبط