۳ پاسخ

بخاطر نوار بهداشتیه.پریودت تموم شد پماد کلوتریمازول ۱٪ بگیر شب قبل خواب بزن ، صبحم بیدار شدی رفتی سرویس اومدی بزن.از ژل شستشو صابون و شوینده اصلا برای بیکینی استفاده نکن.دو سه روزه خوب خوب میشی

منم ایجوری شدم یه بار ،مارک نوار بهداشتیو عوض کن مشبک نزار پنبه ای بزار فقط

گلم شاید به نوار بهداشتی حساسیت داری

سوال های مرتبط