هیچی دیگه فردا پاشو برو بیمارستان منم میخوام همین کارو کنم
اسفند دود بده به خودت دردت سریع شروع میشه
هم دردیمممم
برو زایشگاه بگو بستریت کنن آمپول فشار میزنن خدای نکرده دیر تحویلت بگیرن درد طبیعی بکشی خدای نکرده مدفوع کنه بچت ببرنت سز
آخه دیروز رفتم نوار قلب گرفتم بهم گفتن تا ۴۰ هفته و۳ روز باز وقت داری الان تا ۲۹ میتونم تو خونه باشم اگه دردام شروع نشدن
گل گاوزبان دم کن بخور
دکتر من گفت اگه تا تاریخ خودت زایمان نکردی بیا مطب مجدد وضعیتتو بررسی کنم
عزیزم حتما یا برو بیمارستان یا پیش دکتر. خطرناک نباشه خدایی نکرده
دکتر من گفت اگه تا تاریخ خودت زایمان نکردی بیا مطب مجدد وضعیتتو بررسی کنم
دکتر من گفت اگه تا تاریخ خودت زایمان نکردی بیا مطب مجدد وضعیتتو بررسی کنم
میری بیمارستان برات آمپول فشار میزنن و زایمان و تمام
برو بیمارستان خدای نکرده بچه پی پی میکنه
دکتر من گفت اگه تا تاریخ خودت زایمان نکردی بیا مطب مجدد وضعیتتو بررسی کنم
هم دردیم خواهر😅🥲
میری بیمارستان برات آمپول فشار میزنن و زایمان و تمام
برو بیمارستان امپول میزنن زایمان میکنی خدایی نکرده بچه مدفوع میکنه ها
هم دردیم خواهر😅🥲
وای چقدر صبرتون زیادههه
هم دردیم خواهر😅🥲
هم دردیم خواهر😅🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.