۸ پاسخ

عزیزم انشاالله همیشه خوشحال باشی ولی بچه رو ننداز تو چشم.گناه داره....یه پنکه جیبی براش بگیر همراهت داشته باش ولی هیچ وقت بچه رو جلو هیچکس لخت نکن..... بزار یکم بزرگتر شه بعد...حالا چون کوچولو اند وبامزه همه نگاه رو جلب میکنن.

چرا لباساشو در آوردی نمیگی باد میخوره بهش مریض میشه وای من تو خونه لختش نمیکنم دیگه چه برس بیرون چه. دل جراتی داری لختش کردی بیرون

خداحفظش کنه آخی گوگولی
سرما نخوری جوجو

فدایی خندهاش بشم😘😍 خدافظش کنه عزیزم جلو بقیه لباساشو دربیار نظر میخوره

بچه چرا لخته ؟😐

عزیزم خداحفظش کنه اما ما ترکها میگیم تو هر چشمی یه زخمی هست ب هیچ وجه بچه رو جلو کسی لخت نکن نظر میشه گناه داره

وای من الان میخام‌ بخاری روشن کنم از بس شهرمون سرد

یعنی انقد گرمه شهرتون؟🥲ما درو پنجره هامونم بسته س

سوال های مرتبط