خانما اغوز سینه یعنی چی ؟
چرا میگن نباید سینه رو فشار داد!

۴ پاسخ

آغوز شیر زردی هست که اولین بار از سینه میاد میگن خیلی مقویِ

تحریک سینه باعث زایمان میشه

به شیر اولی که از سینت بچه میخوره میگن آغوز که عالی برای بدن بچه نباید فشار بدی که شیر اغوزت بره بچه باید ازش بخوره

من نوک سینمو فشار دادم چیزی نیومد میگن از ماه هشتم ب بعد میاد
اغوز سینه خیلی مفیده منبع کلسیم و ویتامینه باید بچه بخوره

سوال های مرتبط

مامان قندوک مامان قندوک هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان کوچولو🍼 مامان کوچولو🍼 هفته سی‌وسوم بارداری