فشار میدی دهانه رحمت باز میشه ها
من اصلا به این قسمت بدنم دست نمیزنم انقد میترسم
نباید دست بزنی زایمان زودرس میگیری
من از هفته 17همینم
اصلا نباید فشار بدی سینه هات به شیر میوفته
و این اب شفاف اسمش آغوز هست برای بچه خیلی خیلی مفیده
فشار نده😑
دست بهش نزن عادیه
فشار نده دچار زایمان زودرس میشی
فشار چراااااا نده دختر
دست نزن بهش زایمان زودرس میگیری من اصلا بهش دست نمیزنم ولی هفتهای یه بار دو هفته یه بار خودش ترشح داره
نباید اصلا دست بزنی خدایی نکرده زایمان زودرس میگیری
فشارنده
دست نزن عزیزم زایمان زودرس میاره من اصلا دستکاری نمیکنم
برای چی فشار میدی ؟ 😑
چرا دست میزنی زایمان زودرس میگیری
خاهر من دست نزن بهش بزار نیاد بیرون بعدن وایمیسته شیرت بند نمیاد
عزیزم چرا فشار میدی؟ زایمان زودرس میگیری اصلا خوب نیست دست بهش نزن داره کم کم اماده میشه واسه شیر
شیر فشار نده زایمان زودرس میگیری خدایی نکرد
نباید دست بزنی اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.