۹ پاسخ

فرنی اردبرنج دوقاشق چایی خوری بایه لیوان شیرقاطی میکنی میزاری بجوشه سفت شد کمی درحدی ک از قاشق شره کنه فرنی اماده اس برای شیرین شدنش یه قاشق شکراگ شکراستفاده نمیکنی بجای شیرمیتونی ازاب استفاده کنی موقع اماده شدن فرنی اخرسرشیرخشکشوبریزی نیازی ب شکر نداره🙂 حریره بادامم بادام خیس میکنی پوستشومیگیری خشک میکنی اسیاب میکنی هم میتونی باشیرمیکس کنی بعدمراحل فرنیو انجام بدی 😘

دخترمن اصلا تمایل ب فرنی نداشت یاحریره بادام . سرلاکم گرفتم نخوردچون اطرافیان از۴ماهگی ازغذاهای خودمون میزدن ب لبش ب دهنش.بیشتر غذاابکی سوپینادادم بهش تاالان ازهمه غذاهامیخوره باپزشکم مشورت کردم گفت مشکلی نداره ولی غذااصلیش شیره🙂

این کانال عالیه واسه کمکی و یرنامه و ایده غذایی و ....
تو روبیکا پیداش کن
@komaki_koudake_man

تصویر

اول با حریره بادوم شروع کن . فرنی زوده عزیزم چرا توی ایران و هیچ شهری هنوز جا نیفتاده اول حریره بادوم بعد فرنی .بعد پوره سبزیجات اونم ب فاصله چند روز بدین برای تست حساسیت

.....

تصویر

......

تصویر

.......

تصویر

اینارو ببین دقیقتره

تصویر

سه روز پوره سیب سه روز پوره هویج سه روز پوره کدو سبز سه روز پوره سیب زمینی اینجوری که بخارپز میکنی بعد با شیر خودت یا شیر خشک میکس میکنی تا رقیق بشه
هرکدوم و سه روز بده که تست حساسیت بگیری
بعد سوپ
برنج سیب زمینی هویج میپزی قشنگ له بشه بعد میکس میکنی بافتش باید رقیق باشه سه روز هم اینو بده بعد فرنی و حریره بادوم

سوال های مرتبط