اگه وزنش خوبه شیش ماه باید تموم بعد شروع کنی
من چهار ماه و ده روز شروع کردم. دکترش گفت، علایم شروع غذا هم گفت که پست گذاشتم براش. یعنی واقعااا برای دختر من عالی بود.
با دکتر صحبت کن. به من تاکید کرد تا قبل ۶ اصلا شروع نکنم. حتی دو قاشق چای خوری اب بهش دادم چون بدنش کم اب شده بود دعوام کرد. تازه هفته بعد ۶ ماهش تموم میشه ولی باز گفت نه
من از۴ماه و ۲۰روزگی شروع کردم البته با مشورت دکترش
از دکترش مشورت بگیر و شروع کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.