۳ پاسخ

من با پوره سبزیجات شروع کردم
شنیدم باعث میشه خوش غذاتر بشه
الان من هرچی دادم خورده هیچی تف نکرده بیرون
حتی کدو که بدمزه ترینه با ولع میخوره
چون فرنی و سرلاک یکم خوشمزست احتمالا اکه بعدا سبزیجات بدی نخوره

نه اول از فرنی یا پوره سبزیجات شروع کن

سلام گلم اول ازفرنی شروع کن روزاول یه قاشق روزدوم دوقاشق روزی یدونه اضافه کن تا3روزتست بگیرحساسیت نداشت حریره بادام درست کن بعدشم پوره سیب زمینی،هویج میتونی بدی

سوال های مرتبط