۵ پاسخ

از ۶ماهگی دخترمن نشست

درشت میشه نگران نباش
اصلا با بچه دیگه مقایسه نکن بچه ها متفاوتن عزیزم

تا یه ماه دیگه اکی میشه

هربچه متفاوته خب
کیان از ۵ نشست همه گفتن زوده ولی خودش علاقه داشت دکترم گف وقتی اذیت نیست کاری نکن
ولی معمولا تا ۸ دیگ

دختر منم همینه😓
بنظرم تا حالا دیگه باید مستقل مینشستن

سوال های مرتبط

مامان نیلا😍 مامان نیلا😍 ۱ سالگی