از ۶ماهگی دخترمن نشست
درشت میشه نگران نباش
اصلا با بچه دیگه مقایسه نکن بچه ها متفاوتن عزیزم
تا یه ماه دیگه اکی میشه
هربچه متفاوته خب
کیان از ۵ نشست همه گفتن زوده ولی خودش علاقه داشت دکترم گف وقتی اذیت نیست کاری نکن
ولی معمولا تا ۸ دیگ
دختر منم همینه😓
بنظرم تا حالا دیگه باید مستقل مینشستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.