۸ پاسخ

دختر منم نمیتونه بشینه فقط سینه خیز میره

من دخترم ۸ ماهش که شد نشست درحد چند دقیقه

دختر من پنج و نیم ماهگی کامل نشست

از ۶ماهگی دخترمن نشست

پسرمن قشنگ میشین چهاردست پا میره انقدر اذیت میکن فقط میدوم دنبالش

تصویر

من دخترم همینحور بود پتو یا ی چیزی بزار تو بغلش یکم تعادلش بهتر میشه

دختر منم میشینه بعد یهو میوفته 😅چهار دستو پاهم نمیره اول نگران بودم ولی طبیعیه بچه با بچه فرق داره

یه مدت تا تعادل یادبگیرن اینجورین
پسرمن چندروزی اینجوری بود بعد دیگه مستقل شد
هر بچه ای هم فرق داره عزیزم درست میشه

سوال های مرتبط