۱۰ پاسخ

اصلا نگران نباش سزارین خیلی شیرینه😍❤️هیچ دردی قرار نیست حس کنی👼🏻🌸فقط به خودت میای میبینی جوجه‌ت بغلته🐣❣️

دست راستت رو سر منننن🤣
انشاءالله به سلامتی زایمان کنی و نینیتو سالم بغل بگیری

ایشالا به سلامتی و دلخوش عزیزم
برا ماهم دعا کن😍

عزیزم انشالله بسلامتی زایمان کنی و مامان و نی نی با سلامتی کامل از اتاق عمل بیاین بیرون❤️

به سلامتي😍

سلامتی عزیزم صحیح و سالم بغلش کنی😍🥹

ایشالله که زایمان راحتی داشته باشی و به سلامتی بغلش کنی عزیزم 😍😍

ان شاالله ب سلامتی و آسونی بچتو بغل کنی

أن شاء الله بسلامت زايمان كني 😍✨

به سلامتی.طبیعی هستش یا سزارین ؟

سوال های مرتبط

مامان شاهیار مامان شاهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان ᴹᵃʰᵈⁱʸᵃʳ🧸 مامان ᴹᵃʰᵈⁱʸᵃʳ🧸 ۱۰ ماهگی