اره میشه یکی دو هفته هم ولی اگر پشت گوش بندازی مث من میشه ک هنو 6ماهگی بچمو نزدم و اللن یکسالو دوماهشه
من ۱۱ روز دیرتر زدم
من 9 روز دیر تر زدم
اگ سرما بخورن باید خوب شه بعد واکسنو با تاخیر بزنن پس اشکالی نداره
ی هفته ده روزو میدونم ک اشکالی نداره ولی از بهداشت هم میتونی بپرسی
من ۱۶روز دیرتر زدم هیچی هم نشد حتی بهداشتم چیزی نگفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.