۵ پاسخ

اره میشه یکی دو هفته هم ولی اگر پشت گوش بندازی مث من میشه ک هنو 6ماهگی بچمو نزدم و اللن یکسالو دوماهشه

من ۱۱ روز دیرتر زدم

من 9 روز دیر تر زدم

اگ سرما بخورن باید خوب شه بعد واکسنو با تاخیر بزنن پس اشکالی نداره
ی هفته ده روزو میدونم ک اشکالی نداره ولی از بهداشت هم میتونی بپرسی

من ۱۶روز دیرتر زدم هیچی هم نشد حتی بهداشتم چیزی نگفت

سوال های مرتبط