۶ پاسخ

اونت نگیریااا اشغاله یکو پونصد دادم توش اب میره اینجام این مکلو همه دارن با اونت بعد ابشم خشک میشه اک میشه من که اونا گذاشتم کمد بیبی لند اورتودنسی میدم یه قطرم اب نمیره توش استرس بگیرم اب و کف بره دهن بچه

اونا بادومی بچه من چند مدل گرفتم نخورد اینو گرفت

چون‌پستونک هی گم‌میشه‌وقتی بزرگ بشه بچه قرارع خیلی بخری بخاطر همین به چیز مناسب عادتش کن

چند بار بزار دهنش بگیزش بزار مکش بزنه یکم عادت کرد بش بردار دسستو تکرار کن تا عادت کنه یکم هم‌شیرنش کن اگه‌نگرفت فرقی نمیکنه هم چ پستوکنی بی بی لند مارکش خوبه زیاد هم گزون نیست

این

تصویر

اونت بادومی

سوال های مرتبط

مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی