۹ پاسخ

ای خدا خیلی بده بچه خیلی عذاب میکشه چرا آخه الان سه شبانه روزه بچم قشنگ نخوابیده

ای جانم
میگذره عزیزم
باید تحمل کنیم خیلی سخته
منم وقتایی ک درد میکشن برام عذابه

من دیگه اعصابم نمیکشه خودمم میشینم لاهاش گریه میکنم

دیگه بچه نمیارم تا ابد

وای پسرم منم تب کرده .دیونه شدم.یکم‌که بهتر میشه وزنش .دندان در میاره .

ژل لثه بزار داخل یخچال خنک شه بزن دردشو کمتر میکنه آروم میشه

ای جانم بچه درد می‌کشه بیچاره خودمون دندون عقل در اومدنی چقدر درد داشت حالا دندون عقب بود جلو که خیلی دردش بیشتره

دقیقا منم از دیشب اسیر همون دندون بالایی هستم
انقد بیدار شد نق زد
الانم ی ساعته کلا بیداره سرم گیج میره معدم ترش کرده خودشم پلکاش قرمز شده اما خواب نمیره

یه کوچولو استامینوفن بده وقتایی که خیلی گریه میکنه

بچت اسهالمدهست

سوال های مرتبط