۵ پاسخ

عزیزم طوری نمیشه. بچت حتما سیر بوده که بیدار نشده. اون ۲ ساعت به ۲ ساعت که میگن بچه رو بیدار کن واسه شیردهی مال هفته اوله. اصلا نگران نباش

عیب نداره طوری نیست عزیزم غصه نداره پیش میاد

وقتی پانشده یعنی گشنش نبوده
بچم که همسن بچه تو بود از دکتر پرسیدم برا شیر بیدارش کنم گفت خوبه یکی تورو بیدار کنه بگه پاشو غذا بخور
حالا توام الان غصه نخور
ولی چون یکم کوچیکه خیلیم نذار بخوابه همون دوسه ساعت فعلا بیدارش کن
ولی الآنم اصلا مشکلی نیس عزیزم بچه خودش پامیشد

وقتی گریه‌ نکرده مشکلی نیست

قندش میفتع

سوال های مرتبط