۵ پاسخ

منمممم😭

حست درک میکنم 💔

عزیزممم ایشالله ب موقش نصیب دلت میشه ی نینی ناز و خوشگل و باهوش
ببین تو ک یزدی برو زیر نظر پروفوسور افلاطونیان
من با اولین نسخه داروییش باردار شدم

من که اقدامم نیستم خریدمو کردم

انقد قیمت ها ادامه داره که نمیشه نخرید به صرفه نیست

انشاالله که خدا دامنتو سبز کنه این ماه🥰

سوال های مرتبط