خانما مشکلی نداره اب زرشک بخورم

۵ پاسخ

عزیزم شما دیگه باید تو این هفته به هرچیزی که باعث به دنیا اومدن بچه میشه متوصل بشی، فکر نمیکنم برا شما ضرری داشته باشه

مواظب باش فشارت نیوفته
خیلیییی فشارو میندازه شدید
من دبیرستانی بودم خوردم،کارم ب دکتر کشید😂😂😂

بخور بره بابا واسه زردیشم خوبه

حالا این همه مدت نخوردی این چند روز هم نخور

تو هفته شما فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان آرامش و تو دلی مامان آرامش و تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری