خانما سردردم قرص استامینوفن مشکلی نداره بخورم؟

۲ پاسخ

نسکافه بخور روزی دوبار فعلا عوارض سزارین هست🥲🥲

کدئین نباشه اوکیه

سوال های مرتبط