یه نکته خیلی مهم که تجربه این ۱۲ روزه من شده اینه
(کلا از پوشک بگیر)
دارم میرم خونه مادر شوهرم ببندم (نداریم)
شب میخواد بخوابه ببندم (نداریم)
یا کلا بگیر یا بیخیال شو بزار برا یه وقت دیگه
دختر خواهر شوهرم سه سال و نیم داره
هنوزم تو پوشک
مهمونی میره میبنده میخواد بخوابه میبنده
بچه تکلیفش روشن نیست
باید کلا پوشک نبندی تا بدونه من باید بگم جیش دارم.
کاملا تجربه شخصی من
و ممکن یه مادر دیگه با اون روش بچش رو گرفته باشه
عزیزم خریدی جنس خوبش رو بخر خوبه درسته نم پس میده ولی خیلی بهتره که شورت معمولی بپوشی از سیسمونی ها بخر
لوازم سيسموني
شورت آموزشی اصلا خوب نیست نخر با یه بار جیش کردن میریزه بیرون
سیسمونی فروشا دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.