خانمای گل این آینه قشنگه برای کنار در ورودی؟

تصویر
۹ پاسخ

مدلش رو بده شیشه بری برات ببره خییییلیییی ارزونتر در میاد

منم دوسش دارم و تو سرمِ بخرم فعلا منتظرم مبلا بیان بعد...
بخر اما فرم آینه رو یه نمه ساده تربردار...
مثلا اینطوری

تصویر

وااااا این چی داره ۱۹ و ۸۰۰؟؟
دیگه یکدفعه ای بگو ۲۰ تومن دیگه
نهایت با اون حالت میزی ک کنارش داره ۴.۵ تومن دربیاد یا نیاد..
آیینش ک حدود۲ تومنه

من بخرم ساده میخرم دفرمه دل آدمو میزنه

خوشگله فقط خیلی گرونه

خوشگله

اره خیلی خوبه

عالیه عزیزم چند در میاد

قیمتش چنده عزیزم
من برا ورودی اتاق خواب لازم دارم

سوال های مرتبط

مامان نورا و حامی مامان نورا و حامی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐬𝐡𝐚𝐦🐥 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐡𝐚𝐦🐥 ۳ سالگی
مامان bardiya مامان bardiya ۴ سالگی
مامان باران گلی💓 مامان باران گلی💓 ۳ سالگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۳ سالگی