۱۰ پاسخ

بهداشت ما ک کلا زنگ نمیزنه منم هروقت حوصلم شد میبرم😬

ن نبردم زنگ هم نزدن

نه نبردم زنگم نزدن

زنک زدن واسه شنوایی سنجی

نه نبردم مگ باید ببریم؟

بردم خودم

اره عزیزم مراقبت داره چهار سالگی

بعضی بهداشت ها زنگ نمیزنن خودتون ببرید

اره مراقبت داره چهار سالگی ببرید بهتره

اره بردم من عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دودول طلا🤣🤣 مامان دودول طلا🤣🤣 ۴ سالگی