خانوما ۴ سالگی باید ببریم بهداشت؟

۷ پاسخ

اره من بردم

بعد از ۱۸ ماهگی باید بعد تولدش برین بهداشت کنترل قد و وزن هست . برا پسرم یه تعداد سوال هم پرسیدن و قد و وزنش چیز دیگه هم ندادن

بله بایدببری برا چکاپ

چرا من زنگ زدم پرسیدم میگن نیاز نیست

اره واسه قدووزن وی کپسول ژله ای بودسوراخش کردریخت دهن رایان وگفت ۶ماه دیگه بیارش نمیددنم کدوم ویتامین بود

اره چکاب قد و وزن دارن با قطره a

بله برای قد ووزن

سوال های مرتبط

مامان مهران مامان مهران ۱ سالگی