۱ پاسخ

عزیزم هروقت آماده نشستن باشه خودش علائم نشستن رو نشون میده، دکتر به من گفته بود تا هفت ماهگی نشسته جایی نذار برای مهره های کمرش اصلا خوب نیست ،۶ ماهگی خودش تلاش می‌کرد بشینه بعد نزدیک هفت ماهگی خودش نشست فقط حتما بالشت بذار دورش که نیوفته.

سوال های مرتبط

مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی
مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی