اگه شیرخشک با بچه نسازه علایمش چیا هست؟؟

۵ پاسخ

آبکی بالا بیاره،تو خواب جیغ بزنه و سروصدا کنه و اسهال

استفراغ نوزاد

بعد چهار پنج روز متوجه میشی که نمیسازه چون من برا پسرم عوض کردم یه هفته اسهال شد بردم دکتر گفت تا یه هفته طبیعیه...اگه استفراغ و اسهال و یبوست و کهیر اینا بعد یه هفته خوب نشد یعنی نمی‌سازه

یبوست

اسهال

سوال های مرتبط

مامان بلوبری✨ 🫐 مامان بلوبری✨ 🫐 ۷ ماهگی
مامان دلبر💕✨ مامان دلبر💕✨ ۱۶ ماهگی
مامان فندوق کوچولو🩵 مامان فندوق کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی