خوردنی چیا واسه بیمارستان باید ببرم؟؟؟

۴ پاسخ

اگر سزارین هیچ اگر طبیعی مغزیجات و کافئین

خرما نسكافه كمپوت

من خرما وسطش گردو گذاشتم
پسته و بادوم
انجیر
کمپوت آناناس
اینا رو من گذاشتم ببرم زایمانم طبیعیه

چای نبات نسکافه کمپوت گلابی

سوال های مرتبط

مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓♥️ مامان توت فرنگی🍓♥️ ۱۲ ماهگی