۴ پاسخ

۸ ساعت قبلش ک بایدناشتاباشی،نسکافه ببر واس خودت ک وقتی گفتن میتونی چیزی بخوری نسکافه غلیظ بخوری سردردت خوب بشه، خرماببر، اولین چیزی ک بایدبخوری خرماباشه بدون پوست حداقل ۷ تا باشه،من میخام کاچی بپزم ببرم،فردااینام ب ابجیام بگم برام سوپ بپزن بیارن،

چیزای نفاخ نباید بخوری اصننننن مثلا چلوگوشت بخور با مرغ کبابی همون جوجه دیگه این دوتا خیلی خوبه خوردنیم اجیل کمپوت اناناس حتما حتما خرما. بعد سزارین کافئیین دار بخور قهوه بخور خیلی خوبه باعث میشه ک سردرد نگیری

غذای سبک‌بخور توپک خرما و اناناس و سبب و ژله و نسکافه با خودت ببر

ای جونم لحظات آخره که تو شکمت لذت ببر🥹

سوال های مرتبط