۳ پاسخ

اگر خصوصی میری همه چی میدن
فقط واسه عکس لباس واسه خودت و نی نی بردار
خوراکی هم نسکافه و گلابی و انجیر

برا بچه دوست لباس، دور پیچ، تشک تعویض، دستمال مرطوب، پوشک، شیشه شیر و شیر خشک،پواربینی
برا خودت یه دست لباس برای مرخص شدن از بیمارستان، لوازم آرایش اگ استفاده میکنی، پوشک بزرگ، شورت نخی یا یک بار مصرف، نسکافه، عسل، خرما، کمپوت آناناس و گلابی، لیوان و آبجوش، پیش دستی و لیوان یک بار مصرف هم احتمالا لازمت میشه بخصوص اگه همراه داشته باشی، برای اونا هم میتونی آبمیوه و شیرینی بگیری ک اگه کسی اومد بیمارستان عیادتت ازشون پذیرایی کنین، تا میتونی بعد عمل کمپوت یا خود آناناس بخور باعث میشه جای بخیها زودتر خوب شه

معمولا هرچی نیاز باشه اونجا میگن مثلا من نسکافه بردم نذاشتن بخورم گفتن فقط کمپوت گلابی و اب عسل..وسیله هم بستگی ب بیمارستانت داره

سوال های مرتبط