بیمارستانی که من رفتم هم برای مادر و هم برای نواز ساک دادن که من از اون استفاده کردم و یه سری وسایل دم دستی بردم یه سری چیزا هم اونجا خریدم مثل لیوان یه بار مصرف و ابحوش و نسکافه و خوراکی و....
اینم عکس
البته ببخشید که میگم بستگی به دسشویی رفتن خودتون و نوازد و همچنین حالتون داره ممکنه توی نگه داری روز فرق کنه
یه شب نگه میدارن
یه سری بیمارستانا هستن ساک مادر و نوزاد میدن که همه چی داره
یه دست لباسم که برای بچه هست و میتونی یه دست دیگه هم. ببری یه موقعه نیاز میشه پوشک هم نیازه
حالا شیشه شیر اینا که خواستین شیر خشک بدین
لوازم برای خودتون
یه سری چیزا هم که میشه اونجا خرید
مم یه عکس هم براتون میزارم که میتونید با اینم چک کنید
ولی حتما بپرسین اگه بیمارستان ساک میده وسیله های اضافی نبرین چون استفاده نمیشه
دو شب نگه میدارن روز سوم مرخص میکنن
۱شب نگه میدارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.