۵ پاسخ

من ۲روز اول هر ۴ساعت بهش پروفن دادم ن تب کرد ن دردش گرفت

سلام منم دخترم ساعت ده زدشکرخدافعلاتب نداره منم استامینوفن بهش دادم که تب نکنه ودستش دردنگیره توهم بده بزاربخوابه استراحت کنه انشالله سبک باشه واسه دخترشماودخترمن

بله استامینوفن بدید هر ۶ ساعت نصف وزنش روز اول که دستش درد نگیره تب هم نکنه

دختر من سه شنبه گذشته زد...وقتی اوردمش خونه تب نداشت ولی ۴ سیسی ایبوپروفن دادم که هم درد نکنه هم تب نکنه...شب هم ۴ سی سی دادم و تمام.....نه تب داشت خداروشکر نه درد

بهش بده که تب نکنه... من پسرم مرداد 6سالش می‌شه کی بزنم؟؟

سوال های مرتبط