۲ پاسخ

اوایل منم مثل شما بودم دوست نداشتم لباسایی بپوشن ک توی تنشون زار بزنه ولی بعد دوسه ماه تصمیم گرفتم اون پول رو پس انداز کنم براشون چون لباس بچه خیلی گرونه
بعضی لباس‌های ۴ ماهگی شون رو هنوزم تنشون میکنم و تازه اندازه س
واقعا دلم نمیاد پولی رو ک میتونم براشون پس انداز کنم بدم لباس ک یک ماه بپوشن بعد بندازم دور
تازه من لباسای کوچیکشون هم دور نمیندازم کامل تمیز میکنم میدم به بچه هایی ک از اینها کوچیکتر
چون جنس لباسایی ک میگیرم خیلی خوبه

قبلا دقیقا سایزشون میگرفتم پهلوهاشون همیشه باز میموند و سرما میخوردن انقدر مامانم صحبت کرد و متقاعد کرد الان جوری میگیرم ک تو تنشون راحت باشه و پهلوها و شکمشون رو بپوشونه

سوال های مرتبط