سلام خانوما مشکل پاپ اسمیرم چیه

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم التهاب شدید دارید، باید درمان بشید، با دارو خوب میشید ، چیزی هم راجع ب ضایعه بدخیم ننوشته نگران نباشید ..اخر برگه هم‌نوشته بعد ار درمان هم مجدد باید پاپ بدید
فقط هلاک اینام ک نوشتند چیزی نیست ..

آزمایشگاه جهاد داد اسمیر دادی ؟

نگران کننده نیست همه چیز اوکیه

التهاب شدید داری که باید بررسی بشه مخصوصا اگه با خارش و بوی بد و... همراه است

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وششم بارداری
فاطمه🦋 فاطمه🦋 قصد بارداری
zahra zahra قصد بارداری
مامان منان مامان منان هفته چهاردهم بارداری
آوا
مامانِ دیارا ۲سال و ۶ماهه آوا مامانِ دیارا ۲سال و ۶ماهه قصد بارداری
در انتظار بَشه در انتظار بَشه قصد بارداری