عزیزم التهاب شدید دارید، باید درمان بشید، با دارو خوب میشید ، چیزی هم راجع ب ضایعه بدخیم ننوشته نگران نباشید ..اخر برگه همنوشته بعد ار درمان هم مجدد باید پاپ بدید
فقط هلاک اینام ک نوشتند چیزی نیست ..
آزمایشگاه جهاد داد اسمیر دادی ؟
نگران کننده نیست همه چیز اوکیه
التهاب شدید داری که باید بررسی بشه مخصوصا اگه با خارش و بوی بد و... همراه است
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.