من شهریور زایمان کردم هنوز نگرفتم میگن پیامکش که ثبت نام کردی اومدبرو بانک هنوز پیامکی نیومده
من اردیبهشت زایمان کردم هنوز نگرفتم
من مرداد زایمان کردم تازه امروز ریختن
منم ۷ تیر زایمان کردم هنوز نگرفتم
نه نگرفتم چقدر وام میدن مگه؟
من تیر زایمان کردم و دوری گرفتم
من تیر ثبت نام کردمو اسفند ماه ریختن برامون
اره عزیزم گرفیم
من شهریور هنو نگرفتم
مرداد داشتم هنوز نه متاسفانه
مننگرفتم
مرداد زایمان کردم بهمن وام گرفتم
بله همون یکماه بعدش
مرداد زایمان کردم تاالان نگرفتم
ن
بله گرفتیم
بانک صادرات خوبه برای وامش؟
تیر زایمان کردم
نگرفتم
من مرداد زایمان کردم آذر گرفتم
من گرفتم
من ۴ تیر زایمان کردم نگرفتم
اخر تیر
نه هنوز
تیر زایمان کردم
هنوز نگرفتم🫤
من تیر زایمان کردم. نگرفتم
اخر خرداد زایمان کردم
گرفتم
من مرداد زایمان کردم اسفند گرفتیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.