ی دونه ضامن میخوان
بعد ۸ ماه گرفتم ۱۳۲ اره میخواد
ماهم بچه هام چندروزه بودن اسم نوشتیم هنوزندادن بهمون
بچم دو روزه بود ثبت نام کردیم هنوزم نوبتمون نشده😡😡
تازه دادن😑
اره گرفتیم ،نه ضامن میخواد
نه والا ندادن هنوز نکبتا
چند روزه واریز شده، ضامن سفته بردیم و جواز کسب
بچه اول هم میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.