شما خودتون که نمیتونید اندازه بگیرید چون اندازه گیری متفاوته
دختر منم تولدش 36 بود
ولی 3 روزگی که بردمش چکاپ گفت 35 هست و اون ورم بوده که خوابیده یکماهگیش هم 36 بود ولی چیزی نگفتن
چون سر آبجی و داداشش هم کوچیکه
من دخترم توچهل روزگی ۳۷ عه
کی گفته ۳۶ کمه؟
منکه ۳۳ بود دور سرش ...دو ماهگی ۳۶ بود ....مگه چند کیلو بود دخترت؟
دختر معمولا ظریف تره
یک ماهی ببر بهداشت
مراقبت بهداشت اینا میبری چیزی بهت نگفتن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.