خونه ماهم بو نی نی گرفت 🙈قربونت برم مادر 👼😘😘

تصویر
۴ پاسخ

من هنوز کمد نخریدم
لوازمش همه تو پلاستیک الهی بمیرم برا بچم منتظرم یک پولی بیاد برم کمدش بخرم

آخخخ عزیزم...
به سلامتی بیاد پیشت

تو کمد میذاری همینجور میذاری یا تو پلاستیک ؟

ای خدا عزیزم .با دل خوش تنش کنی ایشالله .

سوال های مرتبط

مامان نَوا🩷 مامان نَوا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخملی✨🌈 مامان دخملی✨🌈 ۱ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ ماهگی
مامان آراد و اهورا مامان آراد و اهورا ۲ ماهگی