۲۳ پاسخ

قربونت برم چقد نازی

هزار الله اکبر خدا حفظش کنه برات عزیزم ماشاالله بجونت

خدااا قربونت برم خاله

وای خدا تو که دل مارو بردی با این چاقاله🤤🤤🤤🤤

ی بوووس ب اون لپهاش بکن

چشماش یکم زده گرمی داره

برررررگام چقدر شبیه پسر منه😂

دحترم همین شکلیه که فقط پوستش تیره تره بینی اش کوچیک تر🥹

اوووووووخ خدااااااا

دلم میخادددددد بیام بخورمشششش😍😋😋

ای خداااا عزیزم😍😍ماشالله بهش🥰

یاد بچگی های کیان افتادم😢

یاخوا یه لحظه فک کردم پسره منه 🙄😐 این همه شباهت؟؟؟

اخدووو دختر منم همینه دقیقا

بذاریش لای نون بخوریش🤪

شبیه پسرمنه

مامان‌ها! لحظه‌های نوزادی زودگذرن، اما یادگاری‌هاش می‌تونن همیشگی بشن.
اگه دوست داری یه تابلوی خاص از اولین وسایل یا مشخصات کوچولوت داشته باشی، من کنارت هستم.
خبر خوب: لازم نیست حتماً هزینه قاب کامل رو الان بدی! می‌تونی «فایل باکیفیت و اختصاصی» طرح رو از من بخری، با هزینه‌ی خیلی کم روی هر متریالی که دوست داری چاپش کنی و سر فرصت، با سلیقه‌ی خودت قابش کنی.
یه هدیه‌ی موندگار برای اتاق فرشته‌ات... 👼🤍
برای دیدن مدل ها
و‌قیمت
به این شماره در پیام رسان بله و‌ایتا پیام بدید
09168070572

اییییی خداااا بخورمش ماشالله🧿🧿🪬

خوووداقربونش برم چ کوچولوومعصوم نگامیکنه خداحفظش کنه

چرا تاحالا نخوردیش؟😻😂😭

عزیژم ماشالا چقدر نازه ای جووووونم خوردنی من. خدا حفظش کنه 😘😘😘😘😘😘😘😘

عزیزم
چقد شبیه پسر منه😂😂

ایییی خوودا دلم رفت واسش😍🥹

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۲ ماهگی