۸ پاسخ

اخی ای جانم

بگو ماشالله برای خودش اپشن هستش 😃

😑🤢

حالا من پسرم یک ساله هست میرینه ادم باید ماسک شیمایی هایب که زمان جنک ای ان و عراق میزدن توی خونه بزنیم از بسکه بوی پی پی این بچه بده

😂😂😂عزیزم کیف کن چون با این باد معده ها دلپیچش کم میشه کمتر ب خودش میپیچه

ای خدا قربونش

وای الهی🥹

😂😂😂😂بوگیر خونع بخر

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی
مامان عرفان و عماد مامان عرفان و عماد ۴ ماهگی
مامان گیلاسچه🍒 مامان گیلاسچه🍒 ۲ ماهگی
مامان دیار مامان دیار ۲ ماهگی