۱۸ پاسخ

ن چرا دیر باشه
من اتفاقا این ماه براش خریدم البته از این بزرگتره دسته فلزیه جادار تره موزیکالم هستن
دخترم دوسش داره برای بیرون رفتنم حال میکنن
تا 4 5 سالگی بنظرم خوبه
ولی اگ. یچیز کاربردی تر میخوای سه چرخه بخز که بعدا خوشد بتونه پدال بزنه چون ماشینو خودت باید هول بدی

دختر من ماشینو داره خیلی دوسش داره دیگه با کالسکه تا پارک نمیبرم با همون ماشین میبرم

پسر من داره الان هم استفاده میکنم از ۱ سالگی خریدم تحمل وزن که داره بستگی به علاقش داره الان قیمت کردم شده ۴۸۰۰

دختر من داره باهاش میریم پارک بزرگه تا ۳ ۴ سالگی میشه سوارشه بشه

سه چرخه بگیر بهتره تا چهار پنج سالگی می تونه استفاده کنه

نه بابا چرا دیره تا سه سال شاید‌بیشتر استفاده میشه

دختر من دوتاشو داره هم ماشین هم سه چرخه تو خونه بازی میکنه خیلی هم دوستشون داره ولی بیرون تا حالا نبردم

نمیدونم چجور میگن تا ۵ سال جوابه😐 براش کوچیک میشه

۳ماه برا دخترم خریدم خیلی راضیم

نه دیر نیست تا ۵ سالگی خوبه

پسر من این ماشینشو دوست داره با این میریم پارک با مسیرای نزدیک

من مثل همیناگرفتم ولی یه برند دیگه
من شنیدم تا۴.۵سالگی براشون اوکیه خیلی هم دوستش داره

اینا کوچیک تره
یه مدل بزرگ تره سفت تره اونو بخر ۲ تا بچه هم بزاری روش خراب نمیشه
من ۲ تا بچه ۱۱ کیلو رو اون ماشین ها مثل این هستن ولی بزرگ ترن گذاشتم راه هم بردم خراب نشده تا ۴ سالکی اونا جوابه

خواهر زادم ۳ سالشه از گزینه دو داره
گزینه یک ب دردش نخورد

اینا تا چهار سال اوکی

تصویر

نه عزیزم من الان خریدم قشنگ بازی می‌کنه
اولش میخواستم دوچرخه بگیرم دیدم نمیتونه رکاب بزنه گفتم اون بزارم برا دوسال دیگه

گزینه ۳

تصویر

گزینه ۲

تصویر

سوال های مرتبط