۱۷ پاسخ

من ۳ روز شیر نداشتم شیرخشک دادم بعدم ک شیر داشتم زیاد شیر خودم می‌خورد یه شیشه هم شیر خشک می‌خورد
دیگه قطع کردم چون سیر نمیشد
هم اینکه واقعا از شیر دادن خوشم نمی اومد کنار نمی اومدم باهاش

من از بیمارستان که زایمان کردم یه قطره شیر هم نداشتم
هرچی مک زد ، هرچی غذای مقوی خوردم هیچ که هیچ دیگه مجبور شدم شیرخشک بدم

از اول شیر خودمو دادم بدون کمکی ولی نفخش زیاده الان اذیت میشه کنارش فلوس و ترنجبین بخاطر کار کردن شکمش ابجوش نبات دادم برای زردیش بشوره ببره
الان اضافه وزنم داره😐😂

یه هفته شیر خودمو دادم واقعا سخت بود بچه اولم میدید دومی تو بغلمه بهونه میگرفت گریه میکرد واسه همین شیر خشکیش کردم

من هم شیر خودمو میدادم هم شیرخشک ولی شیرم واسش بدجور نفاخ بود و اذیت می شد، یه ۱۰ روز شیرمو قطع کردم فقط شیرخشک دادم ولی دخترم بدجور بهونه سینمو گرفت دوباره شیرخودمم کنارش دارم میدم.

من. شیر خودمو میدم عزیزم

من شیر خودمو میدم ماشالله تپل شده

من هم کمکی میدم هم شیر خودم
خودم شیر میدم سیر نمیشه گریه میکنه

من کمکی بهش شیشه دادم سینمو ول کرد شیرمم زیاد بود الان میدوشم بهش میدم

من جفتشو میدم

من بچه اولم سینه نگرفت شیرخشک دادم .
امید وار بودم این بچم سینه بگیره ولی متاسفانه اینم سینه نگرفت و تو بیمارستان داشت قندش می افتاد و بیحال بود

ب اینم شیرخشک دادم .

شیرمم فوق العاده زیاد بود سر هردو بچم .
ولی نخوردن
منم زیاد تلاشی نکردم ک بخورن شیر خودمو

من هر دو رو میدم شیر خشک برا کمکی میدم.... چون شیرم کمه...
برا بچه قبلی فقط پنج ماه شیر خودم دادم بعدش فقط شیر خشک دادم اما پشیمونم بچم تا میخوره زمین آسیب میبینه استخونش محکم نشده و اینکه همیشه عذاب وجدان دارم...

من تا ۲۰ روز شیر خودمو با شیر خشک دادم
اما از اون ب بعد شیر خشک فقط میدم چون استرسیم همش نگرانم با شیر خودم بچه نفخ نکنه دل درد نگیرع چیزی نخورم روی شیرم اثر بذاره و از طرفی ب شدت اشتهام کم شده روزی ی وعده ب زور میخورم
دیگه کلا شیر خشک دادم فکر بدیو ندی بیشتر ادمو داغون میکنه

من شیر خودمو میدم سه بار در شبانه روز هم شیر خشک میدم ب خاطر وزنگیری

شیر خشک میدم
تا ۴۰ روز شیر خودمم میدادم
هم بچه دیگه علاقه ای نداشت و هم من دیگه تلاشی نکردم چون استرس و افسردگی داشتم و هنوزم دارم و دلم نمی‌خواد بچه ام شیر عصبی بخوره چون در ناخودآگاهش نهادینه میشه.
جدای از اون مادر باید یا ژنتیکش خاص باشه یا تغذیه و روحیه ی عالی تا شیرش به درد بخوره وگرنه شیر خشک خیلی بهتره

من شیر خودم میدم کمکی فقط شیر خشک میدم

جفتشو ولی شیرخشک بیشتر چون به پسرم بخاطر زردیش شیشه دادم و دیگه سینه ارو دوست نداره

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی